Broodje kroket - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Angela & Esther - WaarBenJij.nu Broodje kroket - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Angela & Esther - WaarBenJij.nu

Broodje kroket

Door: An en Es

Blijf op de hoogte en volg Angela & Esther

19 Mei 2006 | Nederland, Amsterdam

Beste mensen,

Voor degenen die het nog niet helemaal door hebben: WIJ ZIJN WEER THUIS!!!

Vorige week hebben we slechts 5 vluchten moeten pakken voordat we weer met beide benen gezond en wel op Schiphol werden ontvangen door een hoop enthousiaste fans.

We hebben nog eventjes gedacht om een vliegtuigje per ongeluk te missen zodat we wat langere tijd in Zuid-Oost Azie konden verblijven. Maar nee... we wilden jullie niet teleurstellen en zijn achteraf blij dat we dat niet hebben gedaan. Wat is het weer heerlijk om thuis te zijn! Of toch niet... We weten het niet, maar als we weer die richting op gaan, laten we het jullie weer weten en zijn jullie natuurlijk altijd welkom op onze site!

Bedankt voor alle leuke berichtjes en reacties! Super! Wij hebben ervan genoten. En hopen dat jullie van onze verhalen hebben genoten. Nogmaals bedankt.

Dikke kus
An en Es

• 20 Mei 2006 - 08:36

Bianca:

IK BEN BLIJ DAT JULLIE WEER THUIS ZIJN!!!!!

• 20 Mei 2006 - 11:47

Pa Leeuw:

Wij nog blijer

• 20 Mei 2006 - 14:17

Ma Sloot:

Wij zijn hardstikke blij dat jullie er weer zijn.

• 20 Mei 2006 - 14:34

Kris:

oh.. zijn jullie er nu al weer..

• 20 Mei 2006 - 21:36

Vanes:

Back and on the move! goedzo meiden, zo hoort het!! Jullie hebben heerlijk mijn huisje weer ontgroend, werd tijd!

lekker gefeest, kan niet wachten op de zomer die komt!

jullie site was geweldig, jullie real life verhalen nog beter!
    xxx

• 24 Mei 2006 - 12:02

Marcel (Extendas):

Hey Ester,

Leuk dat je er weer bent, ging wel heel reg snel! Heb regelmatig genoten van je leuke verhalen, jullie in het echt vast nog veel meer.

:-)